انواع سقف, ترنس, محصولات

سقف کشسان ترنس

عکس سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت پیروکس

از جمله سقف‌های پرطرفدار می‌باشد که به دلیل سادگی سقف های کشسان ترنس و در عین حال شیک بودن سقف کشسان از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.
سقف کشسان ترنس  از پارچه و پوششی بسیار مقاوم و با کیفیت تهیه شده که کاملا نورگذر بوده و قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی را دارا می‌باشد. همین امر باعث شده تا این مدل سقف با انواع سبک‌های معماری تطابق داشته و افرادی که علاقه زیادی به دکوراسیون‌هایی با سبک مینیمال دارند، در نورپردازی محل زندگی خود از این نوع سقف استفاده کرده و محیطی بسیار زیبا و آرامش بخش را به ارمغان بیاورند.

عکس سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت و سقف کشسان ترنس

سقف کشسان ترنسپرنت پیروکس بسیار مقرون به صرفه است.شرکت پیروکس با ارائه سقف های ترنس علاوه بر آرامش و زیبایی در اماکن تجاری، مغازه‌ها، مراکز خرید کاربرد دارد ارائه می کند. همچنین سقف های کشسان ترنس در رستوران و کافی شاپ‌ها، فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای، طلا فروشی مورد استفاده قرار می گیرد. سقف ترنسپرنت در جواهر فروشی‌‌ها، نمایشگاه‌‌های ماشین و اتومبیل، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. نصب ترنسپرنت ها باعث می‌شود تا افراد علاقه بیشتری به گذراندن زمان خود در این اماکن داشته باشند. ترنسپرنت های پیروکس با ایجاد نوری دلنشین به افزایش جذابیت محصول کمک زیادی می کند. و منجر به فروش بیشتر می‌شود.

از دیگر مزایای این مدل از سقف‌های کشسان

می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری بالا (حداقل 10سال)
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • نصب سریع و آسان
  • زیبا، ساده، شیک
  • قابلیت جابجایی و باز و بسته شدن به دفعات
  • نور رسانی یکدست و تسطیح نور
  • امکان پیاده سازی انواع ایده های نورپردازی با رنگ‌های مختلف و RGB

سقف کشسان ترنس یا به عبارت دیگر سقف کشسان ترنسپرنت با توجه به قیمت کم و مناسبی که دارد این نوع سقف می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.

با ما در واتس اپ در ارتباط باشید. 

جهت اطلاع از قیمت و انواع سقف کشسان ترنسپرنت می توانید از طریق شماره های موجود با ما در ارتباط باشید. سقف کشسان ترنس همیشه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

با ما در تماس باشید. 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *